Reklamacje i zwroty
- Start
- Reklamacje i zwroty
ZWROT (Odstąpienie od umowy)
- Spakuj produkty oraz uzupełnij formularz zwrotu
Aby przyspieszyć rozliczenie zwrotu sugerujemy uzupełnić formularz zwrotu link: www.magazynyenergii.com.pl/zwrot
Następnie dołączyć do pudełka formularz zwrotu oraz dokument zakupu (elektroniczną fakturę) ze zwracanymi produktami. Sprawdź dokładnie czy podałaś/eś poprawnie wszystkie dane.
Prosimy o staranne zabezpieczenie i zapakowanie przesyłki (rekomendujemy owinięcie pudełka w papier lub folie oraz oklejenie taśmą).
ZWROTOWI NIE PODLEGAJĄ
Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje, jeżeli zamówione produkty zostały uszkodzone poprzez nieprawidłową instalację lub w inny sposób.
- Wyślij produkty – masz na to aż 14 dni!
Wyślij do nas przesyłkę ze zwracanymi produktami na adres:
SOLAR ENERGY DEVELOPMENT Sp. z o.o. – dział zwrotów
KARŁOWICZA 13/7
40-145 Katowice
Pamiętaj, że nie przyjmujemy przesyłek wysłanych do nas za pobraniem, usługą “e-przesyłka” lub doręczanych do paczkomatów.
Koszt odesłania zwracanego produktu ponosi kupujący.
Uprzejmie prosimy, aby ze względu na zaistniałą sytuację związaną z epidemią Covid-19 zrezygnować z osobistego zwrotu towarów w siedzibie naszej firmy. Zwroty osobiste nie są przyjmowane.
- Poczekaj na zwrot środków
Zwrot środków nastąpi niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni od daty odstąpienia od umowy.
Zwrot kosztów transakcji realizowany jest przelewem bankowym. W przypadku metody płatności : PayU, przelew tradycyjny oraz PayPal – na numer konta z którego dokonano płatności za zamówienie. W przypadku płatności przy odbiorze na numer konta wskazany w formularzu.
Otrzymasz od nas powiadomienie email gdy środki zostaną wysłane na Twoje konto.
REKLAMACJA
1. Spakuj produkty oraz uzupełnij formularz
Aby przyspieszyć rozliczenie zwrotu sugerujemy uzupełnić formularz zwrotu link: www.magazynyenergii.com.pl/reklamacja.pdf
Zaznacz na nim, że reklamujesz artykuły oraz wskaż powód reklamacji. Sprawdź dokładnie czy podałaś/eś poprawnie wszystkie dane.
Prosimy o staranne zabezpieczenie i zapakowanie przesyłki (rekomendujemy owinięcie pudełka w papier lub folie oraz oklejenie taśmą).
- Wyślij produkty
W przypadku reklamacji konieczne będzie odesłanie do nas wadliwego towaru. W tym celu możesz skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta: mailowo na adres serwis@magazynyenergii.pl w celu uzyskania instrukcji do bezpłatnego nadania przesyłki . Nasi konsultanci udzielą Ci instrukcji w jaki sposób odesłać reklamowane artykuły.
Wyślij przesyłkę na adres:
SOLAR ENERGY DEVELOPMENT Sp. z o.o. – dział zwrotów
KARŁOWICZA 13/7
40-145 Katowice
- Poczekaj na zwrot środków
Po pozytywnym rozpatrzeniu Twojej reklamacji zwrot środków nastąpi niezwłocznie, nie później niż 14 dni od daty zgłoszenia reklamacji.
Zwrot kosztów transakcji realizowany jest przelewem bankowym. W przypadku metody płatności : PayU, przelew tradycyjny oraz PayPal – na numer konta z którego dokonano płatności za zamówienie. W przypadku płatności przy odbiorze na numer konta wskazany w formularzu.
Otrzymasz od nas powiadomienie email gdy środki zostaną wysłane na Twoje konto.