10-letnia gwarancja producenta – Risen Energy – pozwala na długotrwałe i komfortowe użytkowanie sprzętu. W przypadku jakiejkolwiek wady fabrycznej sporządzamy protokół i od ręki wydajemy nowy egzemplarz. Nie czekamy na towar od chińskiego producenta, tylko wysyłamy sprzęt bezpośrednio z naszego polskiego magazynu.
W przypadku wady fabrycznej magazynu zgłaszają Państwo do nas problem poprzez: e-mail: serwis@magazynyenergii.com.pl
Przed przystąpieniem do reklamacji zachęcamy Państwa do skorzystania z naszej pomocy technicznej oraz serwisu. Infolinie: +48 792 130 460
e-mail: serwis@magazynyenergii.com.pl
Mailowo zostaną Państwo poinformowani o dalszej procedurze związanej z serwisem magazynu.
2. Kontakt mailowy z informacją zwrotną o procedurze serwisowej
3. Odesłanie magazynu pod wskazany adres w procedurze 4. Serwis magazynu – ustalenie wady fabrycznej magazynu, sporządzenie dokumentacji technicznej 5. Informacja zwrotna z potwierdzeniem wykrycia wady fabrycznej 6. Wysłanie/wydanie nowego magazynu energii