10-letnia gwarancja producenta – Risen Energy – pozwala na długotrwałe i komfortowe użytkowanie sprzętu. W przypadku jakiejkolwiek wady fabrycznej sporządzamy protokół i od ręki wydajemy nowy egzemplarz. Nie czekamy na towar od chińskiego producenta, tylko wysyłamy sprzęt bezpośrednio z naszego polskiego magazynu.

W przypadku wady fabrycznej magazynu zgłaszają Państwo do nas problem poprzez:
e-mail: serwis@magazynyenergii.com.pl

Przed przystąpieniem do reklamacji zachęcamy Państwa do skorzystania z naszej pomocy technicznej oraz serwisu.
Infolinie: +48 792 130 460

e-mail: serwis@magazynyenergii.com.pl

Mailowo zostaną Państwo poinformowani o dalszej procedurze związanej z serwisem magazynu.

Procedura wygląda następująco:
1. Zgłoszenie problemu:
serwis@magazynyenergii.com.pl

2. Kontakt mailowy z informacją zwrotną o procedurze serwisowej

3. Odesłanie magazynu pod wskazany adres w procedurze
4. Serwis magazynu – ustalenie wady fabrycznej magazynu, sporządzenie dokumentacji technicznej
5. Informacja zwrotna z potwierdzeniem wykrycia wady fabrycznej
6. Wysłanie/wydanie nowego magazynu energii

×

    Zapytaj o ofertę

    Przetwarzanie danych *

    * Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Solar Energy Development sp. z o.o. podanych przeze mnie danych osobowych w związku z wysłaniem zapytania przez formularz kontaktowy. Zobacz więcej >

    Informacje handlowe *

    * Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Solar Energy Development sp. z o.o. informacji handlowych drogą elektroniczną. Zobacz więcej >

    Kontakt

    Nr telefonu

    +48 792 130 460

    pl_PL